ponedjeljak, 12. studenoga 2012.

Sharedreams sezona broj tri upravo započela

Dragi prijatelji, čitatelji i zaljubljenici u avanture!
prve napisane tekstove za sezonu 2012-2014 napisao sam na facebook stranicama pa prenosim objavu na blog. Ubuduće blog će biti mjesto na kojem ću objavljivati sve tekstove koje ću napisati o putovanju. Kako će ti tekstovi koji put, kao na primjer sada biti u nekom svom dijelu ponavljani molim vas za razumijevanje. Zahvaljujem na posjeti i podršci Projektu Sharedreams, Vaš Leo.  

Ponovno u Mexicu, La Paz, "Dora" izgleda kao da sam jučer bio tu. A prošlo je više od 6 mjeseci...Nosio sam avionom razne dijelove za brod pa sam sve skupa imao 70-ak kg stvari s kojima sam po aerodromima trčao s aviona na avion. Kad sam konačno sletio u Mexico City imao sam tri sata fore do narednog leta, daleko najviše u cijelom putovanju. E baš taj sam let propustio jer mi je toliko sati trebal
o za ući u državu. Koja gužva, majko moja. I koji lipi nered, nikoga nije briga hoćeš li ti uhvatit svoj let ili ne. Al na kraju nakon 2 sata čekanja odnosno dobrog odmaranja u ponoć sam poletio prema La Pazu, a oni inertni meksikanci kod ulaza pokazali su doslijednost pa su mi bez naknade zamijenili avio kartu. Koja lipa zemlja i ljud, evo i u tom ludilu i neorganiziranosti ima nešto. Vidi se da sam bio predugo odsutan pa me je naša brzina toliko obuzela da sam zaboravi na način života koji se opiše u jednoj riječi "manana" ili sutra, najbolja je anti stres terapija. ne napravi ništa danas ako to možeš napravit sutra.


Evo me u La Pazu, Baja California, Mexico. "Dora" je na mistu, prvi pregled broda pokazuje da je sve ok. Sad počinje zabava oko pripreme broda za plovidbu...al sve je lako kad je lito, već sam zaboravio na hladnoću, ponovno sunce, more, kupanje, ronjenje, a bit će valjda i nešto ronjenja. Moj prijatelj Robert (Amer, ali genijalac za sve radove u La Pazu, živi na brodu i svakako ne želi nazad u SAD
) kupio je 5-6 jedrilica i motornjaka za sitne novce ove zime pa mi sad savjetuje da brod još držim vani, a da se njegovim "prometalima" mogu služiti koliko želim. Kupia je i kamper, stari mercedes, Fordov kombi...nijedna kupnja kod njega ne prelazi nezamislivo nisku svotu novca. Ali najinteresantnije je da ne mogu pronaći pravi razlog zbog čega kupuje stvari. Kad ih prodaje to radi opet prijateljski pa ni ne znam zaradi li za pokrit trošak. Evo reka mi je ka za mene ako hoću mercedes 400 us$ cijena. Četristo, nisam ispustio jednu nulu. I vozi auto, koči, ima muziku i klimu. Taman sam tia izvadit 400 $ i postati vlasnik Mercedesa po prvi put u životu, a onda me upitao, ma čekaj, stojiš tu samo nekoliko mjeseci, ma neš ti meni ništa platit osim piva, a auto vrati prije nego što odeš. eto to je Robert i zajednica nautičara u La Pazu. Nakon druženja i smijanja koje je trajalo cijelo popodne zabolile su me jagodice od smijanja. Odvea me kod ribara gdje sam kupio velike kozice (tigraste), repovi, 1 kg za 40 kn, kupio sam 4 i darovao mu dva. Ostavio mi je ključeve od jeepa Wrangler i rekao da se provozam nekoliko dana jer sam pod stresom od dolaska iz nekog drugog svijeta. Ma kako samo zna. Inače 8 sati unazad je vrijeme u La Pazu u odnosu na Split. Sutra ujutro je nedjelja, odlučio sam jeepom preko Baja Californie na Pacific, otić se ponovno poklonit i pozdravit sa velikim morem koje me uskoro čeka. A onda crta u zaklon prekrasne Baja Californie. Bez vala, temperatura dnevna 30, noću 22...

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.